24 Mart 2019 Pazar

Etamin iğnesine iplik geçirmek


 Kumaşa göre seçtiğimiz iğnemize ipliği şöyle takıyorum.
Önce 8 katlı ipek iplikten bir kat ayırıyorum.
Sonra ipliği ikiye katlayıp katlı kısımı iğne deliğinden geçiriyor, iğneyide o katlı yerden geçiriyorum.Böylece iğnenin dibinde minik bir düğüm oluşuyor bu düğüm işlememe engel değil, aksine ipliğimin kaymamasına ve dolaşmamasına yardımcı oluyor. 


Çileler 8 m. olduğu için 1.5-2 m.iplik keserek işliyorum.Çileyi açınca iplik numarasının kaybolmamasına özen gösterin.Yoksa bir daha o rengin hangi numara olduğunu bulamayabilirsiniz.
Resim-1
Resim-1
 iğneye ipliği ikiye katlayarak geçiriyorum 
Resim-2 
Resim-2
Resim-3
Resim-3
 ipliğin katlı yerinden iğneyi geçiriyorum 
Resim-4
Resim-4
 Böylece iğnenin dibinde minicik bir düğüm oluşuyor Etamin İşleme Tekniği Güzel bir iş için hep aynı yönde işlemek kuraldır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder