14 Aralık 2021 Salı

Şemalı Goblen İşleme Başlangıcı Goblen İşlemeyi Öğreniyorum Goblene Nasıl Başlanır

 


Anne Kız Modeli, Şemalı Goblen İşleme Başlangıcı Goblen İşlemeyi Öğreniyorum Goblene Nasıl Başlanır






Anne Kız Modeli, Şemalı Goblen İşleme Başlangıcı Goblen İşlemeyi Öğreniyorum 
Goblene Nasıl Başlanır?
İĞNE VE İPLİKLE ETAMİN ÜZERİNE HERKESİN YAPABİLECEĞİ GOBLEN SANATINI ÖĞRENMEYE VARMISINIZ???.. dikkat ederseniz şemadaki her işaretin şekli farklı ve bu şemadaki işaretlerin 1:1ve 1:4işleme tekniğini göstermek istiyorum(ayni şemanın iki çeşit işleme tekniğ) bu şemadaki işaretlerin 1:1ve 1:4işleme tekniğini göstermek istiyorum burada gördüğünüz teknik 1:1 ''////////// ''1işaret 1yarım çarpı hiç delik atlamadan şemayı takip ederek işliyorsunuz






 1:1 işleme teknikle  hazırlanmış goblenler  şemada 1işaret 1yarım çarpı (////////// ) hiç delik atlamadan şemayı takip ederek işliyorsunuz


1:4 teknikle hazırlanmış goblenlerde ise, şemada görülen her bir kare için kumaşa ikisi üstte ikisi altta ( 2x2'lik ölçülerde daha büyük bir kare oluşturacak şekilde ) olmak üzere toplam 4 dikiş atılır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder